Bewertungen von Meat The Greek Haarlem

Neue Beurteilungen

5.0
mark
Heute

Heel lekker allemaal en vers! Bezorging uitstekend op tijd!

Greek God
27 Juni 2022

tan2 goed te schrokken iedere keer. 5 sterren

R
27 Juni 2022

Lekker eten, maar qua timing nog veel verbetering mogelijk.

Danny van Bakel
21 Juni 2022

17.00u besteld voor 19.00u 19.00 u wordt er gebeld het wordt 19.20u.uiteindelijk om 19.45 gekregen. Puntje van verbetering. Eten zelf was lekker

Lammers
20 Juni 2022

Het was zoals gewoonlijk weer heel smakelijk alleen een beetje te veel maar wel ook lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Simona
18 Juni 2022

Heel erg lekker, deze zaak mag van mij in de top 10 staan van Haarlem!

Agnes van Bentem
18 Juni 2022

Ik zou als ik u was niets veranderen beter als dit kan het niet worden

Jessica van Es
17 Juni 2022

Lekker gegeten snelle een aardige bezorger

Mel
11 Juni 2022

Eten heel goed bevallen. Niet te al vettig. Ruim op tijd bezorgd en het was nog lekker warm

Priscilla
9 Juni 2022

Heerlijk gegeten!

Nick Visser
5 Juni 2022

Ik heb de doorlooptijd van een dergelijke bestelling nog nooit in mijn leven meegemaakt. Besteld om 17:49 via de eigen website en om 21:30 werd er pas aangebeld met een koude bestelling. Diverse keren gebeld en elke keer een andere reden waarom het zo lang duurde. Er werd een drankje toegezegd, maar niet gekregen, terwijl de bezorger bij hoog en laag beweerde dat het drinken erbij zat. Ik heb nu belooft gekregen dat ik mijn geld terug krijg, dus daar wacht ik op. Heel jammer dat er niet eerlijk wordt gecommuniceerd over wat er aan de hand is en eventueel de bestelling geannuleerd van jullie kant wordt, dan bied je klanten een optie om zelf een keuze te maken. Nu hebben wij helaas een naar gevoel overgehouden na bijna 4 uur wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jonny
1 Juni 2022
Serge
31 Mai 2022

2x gyros middel patat besteld. Grote hoeveelheid voor de prijs, maar vlees was iets te droog en de tzatziki klonterig

Rutger
29 Mai 2022

Lekker vlees. Grote hoeveelheid en fijn gekruid

C l
21 Mai 2022

Gyros is altijd heerlijk pita ook. Maar patat koud en het duurde 2 uur voordat het er was. Tussendoor gebeld ja we zijn onderweg half uur later nog niks. Dat is toch wel erg jammer.

Henk Janson
20 Mai 2022

Mooi op tijd klaar, behulpzaam en vriendelijke mensen. Thuis hele familie heerlijk gegeten. En véél ....... Gaan we vaker doen.

Ćœarko Petrović
14 Mai 2022
Robin Koene
14 Mai 2022

2 en half uur te laat. Zouden drankjes krijgen ter compensatie, drankjes zaten er niet bij. Een van de pita souflaki was koud.

Jet
14 Mai 2022

Veel en veel te laat, geen Excuses. Wel lekker.

K.
8 Mai 2022

Great quality. Fast delivery. The single best fries with garlic sauce in town (probably the world)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joop
7 Mai 2022

Vlees lekker mals, patat knapperig, broodje ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar. Eenige minpuntje is de prijs

Sylvia
2 Mai 2022
Sjaak Vos
1 Mai 2022

goede porties, eten bij aflevering nog lekker warm

Frank
23 April 2022

Gewoon goed vers en heerlijke pita gyros zoals ik die op vakantie naar Kreta ook eet.

Lammers
16 April 2022

Wij werden netjes gebeld dat het iets later zou worden,,maar dat scheelde maa 10 minuutjes, het eten was heerlijk en meer dan genoeg, eerste keer besteld is een aanrader 😁

Robbert
16 April 2022

Lekker eten, ruime porties en warm bij aflevering. Complimenten voor het vooraf checken van de allergie info. Verbeterpunt: meer duurzame verpakking gebruiken

John Liefting
1 April 2022

Zalig gegeten

Cynthia
1 April 2022

Bestel 5 iur voor kwart voor 6 eten. Komt 18.25 gebeld om 10 over 6 ja is er zo hij is al ff onderweg. Naja 15 min later bleek dat wel want was slap en praktisch koud. Het is dat onze zoon wou/moest eten anders had ik weer aan de lijn gehangen. Zo zo jammer. Nogmaals altijd in orde en lekker. En dan dit.....

Christa Visser
1 April 2022

Bij de eerste keer al verkocht aan die heerlijke pita gyros!!!!

Stappers
26 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten, netjes op tijd bezorgd. Helemaal top!

Remco Wijkstra
25 MĂ€rz 2022

Top snel bezorgd bloedheet nog net of het zo van het vuur komt .heb diverse keren hier besteld maar weer top in orde blijf hier bestellen prima vlees.

Monique
23 MĂ€rz 2022
M.D
20 MĂ€rz 2022

Was weer top, snel geleverd en eten was lekker. Mythos biertje erbij en genieten maar

Carla
19 MĂ€rz 2022

Teleurgesteld in de service van Meat the Greek. Dat er iets fout gaat kan gebeuren, maar hoe hier mee om wordt gegaan is erg slecht. Jammer, maar ik bestel hier niet meer.

Kirill
14 MĂ€rz 2022

Super lekker eten, super snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

vanKetel
12 MĂ€rz 2022

Lekker en het was er super snel!

Willem Franssen
9 MĂ€rz 2022

Erg vriendelijk personeel en de bezorging goed op tijd

Eric N
8 MĂ€rz 2022

Niets op aan te merken. Gyros uitstekend. Souvlaki super sappig en goede grillsmaak!

Caterina
5 MĂ€rz 2022
Fam Stokman
25 Februar 2022

2 keer in 1 week tijd besteld. De mixed grills zijn echt heerlijk, maar de warmte van het vlees is echt een issue. Het is beide keren echt lauw, tegen koud aan aangekomen. Dat is echt jammer.

C.G. Hartendorp
21 Februar 2022

Als ik opgeef rond 17.30 uur bezorgen is het niet leuk om de maaltijd al om 17.00 uur te krijgen.Hoop dat dit een uitzondering is.

Stefan
21 Februar 2022

Heeft helaas veel te lang geduurd, na de eerste keer gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de bezorger was vertrokken, erna half uur later nogmaals gebeld. Ze hadden een fout gemaakt in de bestelling en zou zo vertrekken... Daarna half uur later na de 2de gesprek eindelijk mijn eten gekregen.. hopelijk gaat het de volgende x beter want dit x was het wel teleurstellend..

H.L
20 Februar 2022
Dirk
20 Februar 2022

Lekker eten voor herhaling vatbaar. De bezorging was ook top.

Jan
19 Februar 2022

Goed warm en onze gasten vonden het erg lekker. En die hebben vlees geleverd voor een Grieks restaurant.

Alma Wolfs
16 Februar 2022

Het was heerlijk!!

Kirill
13 Februar 2022

Unfortunately, this order was not delivered. And after that, the website stopped working, and the restaurant did try to contact me, but upon trying to call back, the phone was not answered. So we would like to have our money back for this order. Other than this unfortunate event, Meat the Greek has always been our favorite gyro place, especially because of the amazing fries.

Antwort von Meat The Greek

Dear Kiril, it was so busy that we were sold out within 1.5 hours. For that reason we turned everything off and were closed to not receive any new orders. We tried to call you but unfortunately no response, your order has been cancelled and the return of your money will be within 4 working days. Thank you foor choosing us, have a nice weekend! Meat The Greek

Ian
9 Februar 2022
Ilonka
8 Februar 2022

Zoals altijd was het weer heerlijk!! đŸ‘đŸŒ

Jolanda
3 Februar 2022

Mix grill voor 2 personen is ontzettend lekker.

tevreden klant van de schotersingel
2 Februar 2022

Ik belde even op om te zeggen dat er bij de bestelling geen wijn hoefde te zijn en of ze eventueel ook iets van fris erbij konden doen. Dat kon! Bedankt voor het meedenken, het eten was ook lekker!

Heidi lanser
31 Januar 2022

Hadden 6 uur besteld zou kwart voor 7 komen en het was er pas half 8

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisanne
23 Januar 2022

Lekker gegeten, zoals altijd :)

Remco Wijkstra
22 Januar 2022

Mijn zoon is 18 geworden en mocht kiezen wat hij wil eten natuurlijk bij de Griek weer heerlijk gegeten en weer op tijd bezorgd bedankt en tot de volgende bestelling

Sarita
20 Januar 2022

Het eten was lekker. We hadden een bestelling geplaatst voor 18.00 uur. Om 18.05 uur werd ik gebeld dat de bestelling over 5 minuten klaar zou zijn en dan 18.25 uur bezorgd zou worden. Dat werd 18.50 uur. Het eten was ook niet echt warm meer. Nu is het buiten koud, en de afstand naar ons huis vanuit het rozenprieel redelijk ver, maar dit was jammer. En er mag wel wat meer tzatziki bij.

Guy
19 Januar 2022

Lekker snel, goede kwaliteit, lekker vlees. Enige tip: wat ons betreft mag de Tzaziki wel wat meer knoflook krijgen :)

C l
17 Januar 2022

Zoals altijd wel lekker. Maar patat echt gewoon koud koud.

Paul
15 Januar 2022

Prima eten voor een bezorgdienst. Eten kwam 2 uur te laat. Dat mag nooit gebeuren. 3 keer gebeld met iedere keer een nieuwe belofte.

Nick
15 Januar 2022

Geen duidelijke communicatie, 1,5 uur moeten wachten. Niet de eerste keer dat het gebeurt. Op aanraden van jullie, direct via website besteld ipv Ubereats/thuisbezorgd. Geen verschil, duurt even lang.

Kloosterman
14 Januar 2022

We waren redelijk laat met bestellen. We werden gebeld dat het 20 minuten later kwam. Netjes toch. Na drie kwartier gebeld waar een mevrouw vertelde /op las sorry bla bla maar het kwam erop neer mens zeur niet zo we hebben het druk
 maar een uur te laat kwam ons eten eindelijk. De friet onder het vlees is niet echt lekker eb vooral vet
..

Remco
11 Januar 2022

Heb hier al diverse malen besteld maar het wordt steeds beter blijft goed eten lekker vers en goed warm bij ontvangst ,dit is mijn meest favoriete plekje om te bestellen zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Onwijze toptent bedankt

Wim
10 Januar 2022

De bestelling was meer dan half uur te laat, vlees en patat waren koud (we wonen 5 fietsminuten van het bedrijf) en de koolsalade ontbrak bij 2 van de 3 gerechten. Smaak was goed maar niet heel bijzonder. Hoeveelheid was prima. Het was de eerste keer bestellen hier maar waarschijnlijk zal het ook de laatste keer zijn. Jammer weinig alternatieven in Haarlem als een Griekse maaltijd wil

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cor
8 Januar 2022

het is altijd weer genieten met echt Grieks eten thuis!!!

de Vries
6 Januar 2022
Simos Psillos
4 Januar 2022

Super lekker pita’s!!!ΗταΜ Ï€ÎżÎ»Ï ΜόστÎčΌα ÏƒÎżÏ…ÎČλΏÎșÎčα ÎŒÏ€ÏÎŹÎČÎż !!!

Symeon
3 Januar 2022

Amazing gyros as always. The food arrived fast and it was still steaming hot, the pita was fresh and not oily at all and the meat has almost no fat and is super juicy. I love this place, 10/10 never going to change to anything else.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bart
30 Dezember 2021
Henny
29 Dezember 2021

Een schotel ontbrak bij de bezorging. Een gerecht was koud

Hoogeveen
27 Dezember 2021

HĂ©Ă©rlijk gegeten, grĂłte porties, snel bezorgd en behulpzaam!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick Langelaan
23 Dezember 2021

Helaas door drukte deze keer de bestelling bijna een uur later ontvangen dan was gepland. Het eten was gelukkig wel weer erg lekker.

koek
19 Dezember 2021

Keurig op de gewenste tijd bezorgd en wederom heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Ketel
13 Dezember 2021

Het eten kwam keurig op tijd, maar er is vlak voor de deur kennelijk iets mis gegaan met het eten, de zak was gescheurd of iets dergelijks. Alles was los, er lag patat op straat en alles was een beetje door elkaar gehusseld, er zat vet aan de buitenkant van de salade en vleesschotels. Misschien is de bezorger even bezig geweest met het weer ordenen want het eten was ook niet echt warm meer. De kortingscode die ik vorige keer heb gekregen voor extreem lange bezorgtijd was helaas niet geldig. Heel jammer dit, want de kwaliteit van het eten is echt heel goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana
13 Dezember 2021

Heerlijke gerechten en snelle bezorging.

cor
12 Dezember 2021

Ik zou geen volledige score geven als jullie dat niet verdiend zouden hebben!!! Ime poli nostimos!!! Heerlijk eten!!! Zeker niet de laatste keer dat we bij jullie bestellen Kali Christoujena ke Kali kenourios Chronos!!!

Susanne
21 November 2021

Heerlijk en snel geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw review.

Ilja
21 November 2021

Bezorging was ruim een half uur na de aangegeven bezorgtijd. Ruim 1,5 uur na plaatsen bestelling. Er is een toezegging gedaan voor een kortingscode, maar die is niet ontvangen. Het eten zelf was heerlijk! We waren heel blij toen het er was.

Antwort von Meat The Greek

Beste Ilja, in het weekend en vrijdag is het altijd drukker dan door de week. Een bestelling plaatsen precies om 18:00 is goed en verwacht u uw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen, alleen wordt uw bestelling aangesloten bij 50+ bestelling en helemaal achteraan! Vooraf bestellen is altijd handig dan kunnen wij uw bestelling inplannen en veel sneller leveren en zelfs dan kan het zijn dat het nog paar minuten laat is, meerdere mensen bestellen door de nieuwe maatregelen van 20:00 uiteten voor somige is lastig en wordt het drukker met bezorgen. Wij doen uiteraard altijd ons best om zo snel mogelijk te bezorgen en iedereen tevreden te houden :) Bedankt voor uw feedback, Meat The Greek

Marko
20 November 2021

Lekker!

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw feedback!

WB
16 November 2021

Het eten was helaas lauw

Antwort von Meat The Greek

Wij zullen beter ons beste doen met het leveren van warm eten. Meat The Greek

Pauline
16 November 2021
Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw review!

Frans Blok
8 November 2021

Ons adres is heel dichtbij Meat the Greek. Maar het eten was koud geworden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw feedback! Wij zullen onze bezorgers beter inplannen om bestellingen warm te leveren! Meat The Greek

Moon
31 Oktober 2021

Top en erg lekker. Bedankt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw beoordeling.

Rian
30 Oktober 2021
Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw feedback!

Francis
30 Oktober 2021
Lekker
25 Oktober 2021

Eten om 20:00 uur besteld om 19:00 geleverd klok kijken is iets wat je op de kleuterschool al ........

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw beoordeling, wij zullen beter opletten de volgende keer.

Martin
24 Oktober 2021

Heerlijk eten, wel jammer dat het lauw aankwam,
. Als het op de beloofde tijd was gekomen was het wel nog warm geweest. Gelukkig weet ik dat het ook anders kan!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Beste Martin, Bedankt voor uw feedback, wij zullen beter hierop letten! Meat The Greek

R A Wijkstra
21 Oktober 2021

Heerlijk gegeten alleen de patat was al wat slap en niet meer heet en knapperig maar voor de rest het vlees was prima.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw feedback!

Cindy
20 Oktober 2021

Een aanrader!

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw review

Van Bunnik
18 Oktober 2021

Prima service. Veel eerder dan de planning was ging de bel. En een half uurtje later nog eens om een vergeten acessoire af te leveren. Was dat zelf haast vergeten. Kwaliteit was ook dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling.

I. Sanchez
18 Oktober 2021

Wat hebben we gisteren weer genoten van het hĂ©Ă©rlijk warme en malse, perfect gekruide vlees, de tzaziki, het perfecte platte broodje (zĂłveel lekkerder dan ‘gewone’ pitabroodjes) Ăšn de jonge, vriendelijke bezorger!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sjaak Vos
10 Oktober 2021

Lekker eten tegen redelijke prijs, eten was nog warm bij aflevering.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw beoordeling.

Eva
10 Oktober 2021

Het v was denk ik druk want duurde wat langer. Maar super lekker en heerlijk knapperige friet

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw feedback!

Jacqueline
8 Oktober 2021

Heerlijke pita souvlaki met warme patatjes. Miste alleen een beetje dressing op de Griekse salade Zeker voor herhaling vatbaar

Lida
26 September 2021

De eerste indruk is prima, fijne website, goede bezorging en voortreffelijk eten... uiteten, maar dan thuis.. top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw review.

jonny
24 September 2021
Bas
23 September 2021

Heerlijk eten weer en een alleraardigste bezorger

Wanno
18 September 2021

Toppie

Jasper
17 September 2021

Snel,lekker,veel,heet,met zorg bereid

Nigel
16 September 2021

Eten is altijd vers, Heerlijk gegeten!

Antwort von Meat The Greek

Bedankt!

Koek
15 September 2021

Lekker snel bezorgd en wederom heerlijk gegeten.

Boudewien
11 September 2021

Van de mixedgrill was het vlees redelijk maar niet erg Grieks gekruid. De patat was slap en lauw. Van de warme ingrediënten lagen patat en vlees door elkaar, de hele doos was vettig, leek of die gevallen was onderweg.

Boaz Stroobach
11 September 2021

Wil je lekker eten? Bestel dan! En is het lekker? Ik zei het toch!

Rick
9 September 2021

Zeer positief!

bianca343@hotmail.com
8 September 2021

Wij bestellen altijd,en alleen bij meet greek, en blijven dat doen. deze keer ipv pita gyros broodjes 6,00 het wat luxer gedaan, en een mix grill schotel van 17,50 . dit viel ons tegen qua hoeveelheid .dat is verder geen klacht want er zit uiteraard wel verschil in de twee ,echter voor ons qua hoeveelheid zullen wij volgende keer weer kiezen voor de pita gyros waar ik nu nog trek had na de schotel zit ik normaal na 1 pita gyros zo goed als echt vol, en ben voldaan. kwaliteit zoals gewend perfect, bezorging zoals gewend perfect. alleen een ander product viel wat tegen qua volume/prijs verhouding(en dit is persoonlijk), en gelukkig genoeg andere keuzes:)

Nigel
3 September 2021

De beste Griek in Haarlem, Keer op keer top kwaliteit altijd vers ik kan het een ieder aanraden!!

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling.

Familie van Heyningen
3 September 2021
Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw beoordeling.

Lenny
31 August 2021

Lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw beoordeling

Jan
29 August 2021

Om 15.00 besteld om rond 18.30 te bezorgen. En exact om 18.30 staat de bezorger voor de deur. Super. Ik had een verzoek gedaan en daar werd zelfs even over gebeld. Ook dat was super. En het eten was nog lekker heet bij afleveren.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw recensie

Wanno
27 August 2021

Weer heerlijk gegeten. Top

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor uw recensie.

Jelanie
25 August 2021
Bo
24 August 2021

Zo blij met eindelijk een goeie Griek in Haarlem, heerlijke pita met een heerlijke side salad en het vlees is ook heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Meat The Greek

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling.

Cor van de Polder
22 August 2021

De besteld werd op de juiste tijd en keurig geleverd. Het eten was perfect ( poli nostimos)!! We hebben er heerlijk van genoten. Een fles Retsina erbij en Griekse muziek via Spotify maakte het niet moeilijk te denken dat je in Griekenland zat!! S'Efcharisto poli!!!

jonny
19 August 2021
Andrei
8 August 2021

good food on rainy day

Jan-Hein
7 August 2021
joke van der Klugt
7 August 2021

De maaltijden waren prima verzorgd en goed van smaak . De bezorgtijd was fijn op tijd!! We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling. met vrieendelijke groet Joke

Martin
7 August 2021
J-M
6 August 2021

Gisteren de Gyros geprobeerd; Waanzinnig! Vandaag de Souvlaki genomen; Waanzinnig! Ik hoop toch echt dat jullie dit concept blijven vasthouden want dit is echt fenomenaal lekker eten.

J-M
5 August 2021

Werkelijk heerlijk gegeten! Enorme porties, alles lekker van smaak, TOP Griekse salade en een hele vriendelijke bediening. Ik ben echt super enthousiast

Loek Schrover
2 August 2021

Leuke gozer bracht het eten. Kreeg bij een grote bestelling lekker 2 flesjes wijn. Patat en gyros was top! Geen flauwe patat. Hier ga ik vaker bestellen! Gr. Loek

Maria
1 August 2021

Het is altijd super lekker! Personeel is vriendelijk en alles is vers!

Anneke
31 Juli 2021

Ik heb "spijt" dat ik Giros XL had genomen, jeetje wat veel!!! Kan er de dag erna nog van genieten i.i.g. Lekker hoor, mag alleen iets minder zout dan worden het zeker 5 sterren. Top dat patat knapperig en warm afgeleverd werd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Catharina
31 Juli 2021

Verrassend goed! Een aanrader!

Marloes
30 Juli 2021

Het was weer heerlijk! Goed gevulde pita met veel vlees, de beste tzaziki ooit en de zelfgemaakte pita is zo geweldig. En ik kreeg een cadeautje erbij, een flesje Ouzo. Dank je! Jullie zijn top!

Martin R
24 Juli 2021

Iets later dan gehoopt maar wat wil je op vrijdagavond,.. weer heerlijk gegeten jammer dat er niet een stukje brood bij de gyros schotel zit, zag later dat je dat apart moest aangeven ,..

Wendy
24 Juli 2021

Het eten was super op tijd, vriendelijke bezorger! En het was heeeerlijk! Een vaste klant erbij!

Raymond
16 Juli 2021

Eten is prima, alleen zou het nog beter zijn als de patat niet bij het vlees gedaan wordt De patat wordt nu slap. Apart verpakken zou de kwaliteit ten goede komen.

Anoniempje
14 Juli 2021

Het eten was weer top!! Ik raad zeker weten de pita gyros aan, met extra tzatziki! :)

marian
11 Juli 2021

altijd op tijd, en altijd lekker

Monique
8 Juli 2021

Om je vingers bij af te likken. Snel bezorgd, keurig verpakt en bovenal om te smullen! We komen zeker terug.

Nacima
4 Juli 2021

Weer heerlijk gegeten! Verheug mij al op de volgende keer en dan met rijst 😉 Bedankt voor de attentie

Robert
2 Juli 2021

Altijd lekker eten, maar meestal is de bezorging ruk

Lisanne
1 Juli 2021

Super lekker eten. Perfect en met zorg verpakt.

van Uden
28 Juni 2021

het eten was weer voortreffelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harris
27 Juni 2021

A real Greek mix grill delivered very fast. Thank you.

kees
21 Juni 2021
Fred
9 Juni 2021

Eten lekker maar er is wel steeds wat nu weer broodjes vergeten vorige keer veelste lang wachten. Ik heb hier vaak besteld maar overweeg dit niet meer te doen

Sjaak Vos
8 Juni 2021

kwalitatief erg goed, bestelling nog goed van tempratuur bij bezorging.

Kostas
6 Juni 2021

Levering: slecht. Ik heb (met een goede reden) voor 19 uur besteld en het eten stond al om 18 uur voor de deur. Toch maar haasten, maar wij konden niet eerder dan 18.30 eten. Gyros, Souvlaki, Bifteki, kipfilet, patat. Prima gekruid en met de bekende Griekse BBQ smaak. Erg lekker.

Thijmen
29 Mai 2021

Top, zoals gewoonlijk heerlijke gyros & grote porties 😁👍

Kris
27 Mai 2021

Volgens mij is er iets mis het met bestelsysteem. Na de bestelling met aangegeven tijd, kreeg ik een andere afhaaltijd, namelijk een half uur later. De volgende keer annuleer ik gewoon. Vlees was wel lekker, alleen de minuscule bakjes saus zijn een lachertje.

Lisanne
25 Mai 2021

Erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nathalie
24 Mai 2021

Eten is perfect,alleen is de bestelling 2 x veel te vroeg bezorgd. Niet op de afgesproken tijd..

MLD
22 Mai 2021

Erg lekker, alsof we in Griekenland waren!

jonny
21 Mai 2021
M. Huijzer
15 Mai 2021

Dit keer snelle service. De pita’s zijn, zoals altijd van hun, heerlijk! Rijkelijk gevuld!

Richard
6 Mai 2021

Altijd erg lekker en warm. Vers en en smaakt goed. Was weer smullen ;-)

Frans
6 Mai 2021

Super lekker!!

Anoniem
6 Mai 2021

De indicatie die je ontvangt is dat het een uur duurt, in de praktijk bleek dit een uur en drie kwartier te zijn.

Tom
4 Mai 2021

Top weer

Margreet boots
4 Mai 2021

Zo lief....er zat een flesje wijn bij de bestelling, wat een verassing....dank jullie wel !!

Jordy
1 Mai 2021

Was top! Snel geleverd dus nog warm en zoals (bijna) altijd erg lekker.

Catrien
27 April 2021

Het eten was top!!

Martin
20 April 2021

Heel lekker gegeten, echt een aanrader!

Kris
18 April 2021
Angelina
15 April 2021

Prima verse patat, stond precies op tijd klaar en aardig personeel. Ze bleken wel pindasaus te hebben wat niet online staat. Kleine tip ;)

Nadia
14 April 2021
Eva
12 April 2021

De pita souvlaki was perfect, bij de Girls zat er heel weinig tzaziki op een overheerste daardoor het zure van de koolsla. Grote goedgevulde porties en super snel gebracht. Tip: maak een digitale fooienpot aan ;)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

KG
10 April 2021

Ben eigenlijk altijd meer dan tevreden maar moest dit keer bijna 2 uur op een pita en patatje wachten. Weinig kip in de pita ook, maar ga er van uit dat dit een momentopname is.

bianca van den berg
6 April 2021

Heerlijk eten, Snelle vriendelijke bezorging

Marloes
5 April 2021

Het duurde even omdat ze erg druk waren (2e paasdag) maar het was het weer helemaal waard. De authentieke pita’s zijn geweldig, alles is zo vers, de porties van goed formaat en jullie tzaziki is de beste!

Mick
4 April 2021

Eten was top. En keurig op tijd bezorgd. En meer dan genoeg!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

F. van der Horsy
3 April 2021

😀

Debbie
30 MĂ€rz 2021

Super lekker gegeten! En bestelling werd ook keurig op de geplande tijd afgeleverd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ivo
29 MĂ€rz 2021

1ste keer besteld, voor herhaling zeker vatbaar! Prima eten echt een aanrader. Vlees was heerlijk.

Agnes
29 MĂ€rz 2021

goed samengestelde mix grill heerlijk gekruid en bereid ruime hoeveelheid met overheerlijke salade aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
28 MĂ€rz 2021

Heerlijk gegeten en, ook belangrijk, op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niek
28 MĂ€rz 2021

Het was heerlijk eten! Perfect gewoon👌

Alessio
25 MĂ€rz 2021

The food is nice, but the order was missing the drink(cola zero), not a great deal but hope it doesn’t happen again 👍

Antwort von Meat The Greek

Hi Alessio, you could have called us and we would deliver your drink immediately! We apologize for this. We will deliver your drink today, and it certainly won't happen again! 👍 In any case, we are happy that the food tasted good! All the best, Meat The Greek

Margreet boots
25 MĂ€rz 2021

Heerlijk als altijd !!

Wilma
19 MĂ€rz 2021

In een woord heerlijk, goede kwaliteit👍

Marloes
5 MĂ€rz 2021

Heerlijke gyros met een authentieke pita en goddelijke tzaziki, top!

Denise
4 MĂ€rz 2021

Was weer lekker zoals altijd. Goed vlees, lekkere knoflooksaus en ook de pita's zijn echt heerlijk.

kaptein
1 MĂ€rz 2021

Gisteren voor het eerst eten besteld bij Meat the Greek.Ik had eerst gebeld hoe lang het ging duren en er werd mij verteld 1 a 1.5 uur. Ok. Ik heb toen online eten besteld om 17.45 uur. Ik kreeg een mail dat het 19.20 uur bezorgd worden. Om 19.30 uur gebeld waar het bleef. Moest nog klaargemaakt worden ! Pas om 20.00 uur kreeg ik mijn bestelde eten. Ruim 2 uur en 15 minuten na bestellen. Erg slecht. Eten op zich was lekker. Maar niet ik weet niet of ik er snel weer zal bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pauline
24 Februar 2021

Snelle levering, eten was goed warm en lekker van smaak! Zeker een aanrader!

BB
24 Februar 2021

Heerlijk zoals altijd

Jaap
23 Februar 2021

Goed eten, prima service

Jonny
22 Februar 2021
Martijn
19 Februar 2021

Goede kwaliteit

Roger
15 Februar 2021

Het was weer top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul
15 Februar 2021
Schaart
14 Februar 2021

Snelle bezorging en het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Han
14 Februar 2021

Heerlijk gegeten, op tijd bezorgd ondanks dat het zondag was, nog best wat sneeuw lag en ook nog eens Valentijnsdag was. Nog super warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leo
14 Februar 2021

Very good meal! Congrats! I definitely recommend it.

Martine
7 Februar 2021
Joset
3 Februar 2021

Eten was op het eerste gezicht prima. Helaas bleek de kipfile rauw waardoor er ineens dus rauw eten op het bord lag en er ook al wat van was gegeten en tussen het andere eten aangesneden lag. Zware teleurstelling, rauwe kip is echt een no go !! Dit was de eerste keer meatthegreek maar de kans is zeer groot dat het ook de laatste keer is. Nu maar Hopen dat niemand ziek wordt.

Jeroen Idsinga
3 Februar 2021
Anna
25 Januar 2021

Ik heb er nu 2x besteld en erg lekker. Goed vlees, lekker mals en de frietjes knapperig. Zal hier zeker vaker bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martijn
25 Januar 2021

Smaakt zoals in Griekenland. Goede aanwinst voor Haarlem.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Julia
24 Januar 2021

Heerlijk eten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
23 Januar 2021

Kleine tip: probeer wel de tijd aan te houden van de voorkeur. De gene die ging eten was nog niet thuis dus moest het wel een beetje op piepen. Kwaliteit en service was verder top!

George Devereux
20 Januar 2021

Very good quality food. The food arrived hot. Excellent service! Thank you very much! Will recommend this place to others

Fred
19 Januar 2021

Schotel was weer top alleen veel minder gyros dan normaal

Serge
18 Januar 2021

Erg goede gyros! De zaak wordt gerund door Grieken, Itt de concurrenten, en dit proef je

Lisa
17 Januar 2021

Super goed Echt voor herhaling Was de 1ste x dat ik hier had besteld ,maar super goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M van Lieren
16 Januar 2021

Heerlijk gegeten, op tijd bezorgd.

Suren
13 Januar 2021

Heerlijk eten

Fam Bink
13 Januar 2021

Netjes op tijd bezorgd. Eten was erg lekker en ruim voldoende. Zelfs de patat was krokant.

Fred
2 Januar 2020

Voor de 2e keer besteld was weer super lekker en zeer snelle bezorging. Had de 3 x mixed grill schotel besteld. Hou die kwaliteit vast dan komt het allemaal goed

Mandy
2 Januar 2020

Heel goed gegeten!! Duurde wel even voor het bezorgd was maar dat is niet zo gek op nieuwjaarsdag. Het was het wachten waard! Zeker een aanrader. Goed vlees. Knapperige friet. Echt top!

Roger
1 Januar 2020

Heel lekker gegeten! Alsof we even in Griekenland waren :D We gaan zeker vaker bestellen. Aanrader!

Maaike
30 Dezember 2020

Hele goede service en het eten was voortreffelijk. Goed warm bezorgd en heerlijk van smaak. Heerlijk broodje gyros, zeker voor herhaling vatbaar.

Chantal de Visser
30 Dezember 2020

Heerlijk! De gyros was heerlijk gekruid, papatjes knapperig en de tzatiki, mmmmm! Echt een aanrader

Maaike
22 Dezember 2020

Precies op de afgesproken tijd bezorgd, het eten goed warm en smaakvol.